Only by the night

igar var jag full, kom hem 8 efter att jag, erica och manish delat en flaska vodka och sen somnade jag pa mitt golv.
man kan val saga att jag inte mar det basta idag. osa gick jag med pa att jobba idag, det gor lite ont i huvudet nu.
dominuqe ar ocksa bakfull, sa vi har bestllat pizza. fan vilken tjockis jag har blivit.
javla london med deras javla fish and chips och free home delivery.
min lilla jul bestod mest av italiensk champagne, kamerablixtar likt en asiatisk turist och en massa skratt.
helt enkelt perfekt. 
imorgon ar jag ledig tva dagar, da ska jag och erica ha lite kvalitetstid ihop och ga och shoppa, lunch och bio. sen ar det nyar och sen gar flyget. fysatan.
jag kommer hem pa torsdag. Det kanns konstigt och jag kommer nog grata en del.
framforallt efter mitt deeptalk med nathaniel igar.mydarling.
nu ska jag prova ringa jenny, om jag minns hennes telefon nummer i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0